Saturday, November 17, 2012

Vil du endre din livsstilen heller enn dø?

Ville du mener at din livsstil kan føre til at du får kreft? Atten år siden, før jeg fikk kreft, mente jeg hva moderne medisin sa om hvordan du får kreft. Den gangen sa de det var genetisk, at dine forfedre gått ned sykdommen til deg. Jeg mente det de sa, var de forskere med alle svarene. Så jeg fikk kreft i den


Naturopathic lege jeg jobbet med sa at "Ja jeg hadde en genetisk predisposisjon for å få prostatakreft." Enn han ga meg et miniatyrbilde av hvordan kreft blir startet. Vi har alle genetisk svakheter noen svakere enn andre. Visualisere organer i kroppen din som en kjede. Deretter kan du se at kjeden trukket av din livsstil. Hvis din livsstilen er dårlig nok du wil


Vel oppdaget jeg at min var svakheter i min prostata, lunger, lav rygg, rett hoften, høyre kne og leveren. De er min viktigste svake genetisk ledd. Når jeg ser tilbake på de årene før jeg kontrakt kreft, var områdene der ble jeg lider. Lungene mine var alltid gi meg problemer, jeg hadde korsryggsmerter stadig, min høyre hofte og kne var et problem


Naturlege fortalte meg at hvis jeg forandret mitt liv stil nok, ville disse problemene forsvinner sammen med kreft.


Jeg fortsatt hadde en hard tid å tro at mitt liv stil hadde noe å gjøre med kreft. Her er hvorfor. Jeg bodde den typiske amerikanske liv-stilen. Jeg var moderat i mine vaner. Jeg har aldri gjorde noe i overkant. Jeg åt hvitt brød; brukte sukker moderat, drakk kaffe en gang om dagen, og spiste litt kjøtt. Jeg spiste det jeg trodde var mange frukter og grønnsaker, og jeg tok vitami


Ikke desto mindre, jeg stolte på naturlege og så jeg bestemte meg å gjøre akkurat hva han sa ville kurere kreft.


Denne legen fortalte meg hva jeg må gjøre, "du må stoppe gjør alt du gjør med din kosthold og livsstil og gjøre nettopp motsatt". Så jeg sluttet å spise kjøtt og spiste grønnsaker, sluttet å spise raffinert hvitt brød, og spiste 100 prosent hele hvete, jeg sluttet å spise hvit ris og spiste brun osv. Jeg gjorde noe jeg aldri hadde gjort; Jeg begynte rensing og det


Jeg utvidet dette til andre områder av livet mitt. Jeg så på hele livet mitt og begynte å gå i motsatt retning. Jeg stanset arbeider for pengene, og begynte å jobbe på en karriere som jeg elsket, å tjene til livets opphold. Jeg unngikk eller brøt av relasjoner med negative folk og situasjoner. Jeg har etablert en direkte relasjon med Gud.


Vel, til min overraskelse kreft forsvant og det gjorde de andre problemene, akkurat som naturopathic lege sa de ville. Jeg gikk aldri tilbake til den gamle livsstil og jeg nå er lykkeligere og sunnere enn jeg noen gang har vært i mitt liv og jeg har ikke trukket en syk pust i det siste halvannet år.


Se på livet ditt, er du villig til å bytte din livet for din dårlige vaner? Er du så lojale mot søppel matvarer som du ville dø heller enn å endre? Siden jeg ble en Thompsonian naturlege har jeg sett folk dø heller enn å endre deres livsstil. Tenk om dette, det kan være ærefullt å dø i stedet for å overgi seg, men du kan velge en hederlig årsaken til din død.

No comments:

Post a Comment