Friday, February 3, 2012

Bryst kreft - det er en måte gjennom din frykt

Har du hatt brystkreft i siste, eller er du under behandlinger nå? I så fall er SoulCollage ® en praksis som du vil virke som en gave til deg.


Komme i kontakt med stemmene inne i deg som har noe å si om dine kreft.


Åpne selv til gaver de bringe deg... og fri deg fra din frykt. Det er tid til live igjen!


Reisen begynner


Dette er historien om mine bryst kreft reisen, og hvordan lime magasinet bilder på mat styret ledet meg tilbake til min Ånd.


I desember 2001 var brystkreft lengst ting fra mitt sinn. Jeg var opptatt. Jeg hadde en kjærlig mann, en fint hjem, tre vakre stepchildren, en god jobb. Deretter ble min perfekte lille verden plutselig slått innsiden ut og opp-ned.


En rutine mistenkelig mammogram. En telefonsamtale. Mammogram # 2. En stereotactic kjerne biopsy.


Min diagnose: brystkreft, trinn 2, infiltrating, ductal, HER2.


Alt dette skjedde innen engstelig, engstelig, utrolig tidsfristen på 7 dager. Og livet har aldri vært den samme.


De neste ni månedene holdt en mest merkelige kvalitet av vantro og utmattelse. Det er også holdt to surgeries, fire kjemoterapi behandlinger med lik avstand tre uker fra hverandre og 47 stråling behandlinger (linjeavstand daglig, over kurset av 9 uker).


Frykt for kreft retur


Det er tre år siden mitt liv ble slått opp ned og inne ut…. Tre år. Min prognose er veldig bra. Jeg høre dette hver tredje måned avhengig av hvilke legen min avtale er med: bryst kirurg, medisinsk oncologist eller stråling oncologist.


Tre år har gått. Jeg ser bra ut. Jeg føler meg bra. Og likevel ingenting har vært i stand til å stille stormer av frykt som truer med å overvelde meg fra tid til annen. Lumske frykter at brystkreft kan returnere. Skremmende frykt for en annen potensielt dødelig diagnose.


Jeg har meditated og ba om dette. Jeg har snakket om det med min fantastiske terapeut og andre bryst kreft overlevende. Jeg har prøvd guidede bilder, loggføring og kunst loggføring. Disse har alle varmebehandlet frykt til en viss grad, men bare for en kort stund.


Hvordan SoulCollage Soothed min frykt


Da jeg begynte å øve SoulCollage ® og min indre dynamics begynte å endre.


SoulCollage ® er et verktøy for personlig vekst er en mystisk, magisk blanding av intuitivt og god OL ' collage moro. Det ble opprettet av Seena Frost i 1989 da hun jobbet med venner og kunder i sin terapi-praksis i California.


Ved hjelp av våre intuisjon og fantasi, lage vi en kortstokk collaged der hvert kort gjenspeiler et annet aspekt av hvem vi er. Kortene brukes deretter til å hjelpe oss å få tilgang til våre egne dyp visdom og hjelpe oss med svaret livets spørsmål.


Det er fire farger i en SoulCollage ®-kortstokk: The Committee (indre stemmene i våre sinn), The Community (familie og venner som elsker oss), The følgesvenner (dyr totems som låne oss deres energier) og rådet (archetypes som symboliserer stor livet temaer for oss).


SoulCollage ®-kort er gjort ved hjelp av magasinet bilder, saks, en Lim pinne og 5 "x 8" biter av mat styret.


Det viste seg for å være den beste måten for meg å håndtere dvelende frykter at jeg ble igjen med etter at min kreft behandlinger var over. Jeg lyttet nøye innsiden av meg til stemmene som hadde noe å si om mine bryst og min brystkreft, og jeg gjorde tre kort i løpet av noen måneder.


Navngi min indre stemmer


De "stemmene" jeg heter, og deretter jobbet med i de kommende månedene var: Jeg er den som frykter brystkreft retur, jeg er den som hater henne vansiret venstre bryst, jeg er den som overlevde brystkreft og gikk bort fra det (begge disse stemmene var komitémedlemmene), og jeg er den som ga deg mot til å overleve brystkreft.


Du kan se SoulCollage ®-kort som jeg gjorde for hver av disse voices hos http://www.kaleidosoul.com/breastcancer.html.


Etter at du har kort, jeg journalført med dem, kan du spørre hver stemme på følgende spørsmål: hvem er du? Hva har du til å gi meg? Hva ønsker du fra meg? Hvordan vil jeg husker?


Healing fortsetter


Hele prosessen med å lage disse SoulCollage ®-kort og deretter dialoguing med dem ledet meg dypere inn i mine følelser om min diagnose og alt som jeg hadde vært gjennom på min reise siden da. Dette førte meg til en veldig dyp og kraftig åndelig helbredelse som er vanskelig å beskrive, ennå svært reell i mitt liv.


Nå når min frykt for en annen kreft diagnose truer med å konsumere meg, jeg bare se på kortet mitt SoulCollage som hedrer som stemmen inni meg, og jeg erkjenner det. Dette stemme, denne frykten vil alltid være en del av meg, men jeg har ikke å tillate det å styre meg.

No comments:

Post a Comment