Wednesday, February 22, 2012

Bli informert! Hvordan Online artikler på lungekreft kan hjelpe.

En av de mest åpenbare problemene i vår moderne verden er kreft. Den slutter aldri for å amaze meg hvor mange personer fortsatt røyk. Nå, jeg vet at fleste av oss har lest noen artikler på lungekreft. Det skyldes røyking og å være rundt de som røyker. Dette er klart som dagen.


Hva annet trenger du å vite før du stoppe suge på kreft kjepper. Kanskje ikke har du bare lest høyre artikler på lungekreft. Jeg fortelle du hva, pop åpne din favoritt søkemotor og sparke i word røyking. Du vil finne alle slags ting som kan overraske deg selv eller videre utdanne deg. Det er på tide å sparke av vane.


Jeg kan huske tilbake i skolen når jeg har alltid likt hengende på min venns hus. Han var min nærmeste venn tross alt, og det var alltid en blast til å snakke og skyte basseng med ham. Men er en ting som jeg ikke har omsorg for måten hans folk alltid røykt i huset. Dette gjorde huset OSE, og det var nesten unbearable. Det var ikke før jeg var eldre som jeg faktisk tenkt på dette. De var helt imponerende deres dårlig vane på deres sønn og to døtre.


Om de planlagt det eller ikke, var de infusjonen sine barn med andre hånden røyk. Dette er ganske trist. Ikke bare kan denne årsaken kreft, men det fører ofte til forbikjøring på vane. Nå som tre barn er vokst, røyk de alle. For en stor overraskelse. Foreldre som bruker sigaretter har barn som bruker sigaretter. OK, måtte jeg bare kaste som der inne. Det er som den gamle kokainen lønnsom med far som takle hans sønn om bruk av narkotika, bare for å finne ut at sønn lært det fra å se ham.


Har du lest noen gode artikler på lungekreft i det siste? La meg fortelle deg, denne sykdom er blitt en epidemi. Pokker, se jeg selv personer med hull i sine necks at fortsatt røyk. Det er bare galt. Hvis du er en røyker av noe slag, så foreslår jeg at du ta en titt på noen av de nyere artiklene på lungekreft.


Du vil finne at de fleste av dem er koblet til røyking. Det er som hudkreft og solen. Du tror folk ville få en ledetråd nå. Bare for å være på den klar siden, hopp på den bærbare datamaskinen i dag og finne ut litt mer om kreft, og hva som forårsaker den. Velg artikler på lungekreft, hudkreft, brystkreft og mer. Det lønner seg å være i vet.

No comments:

Post a Comment