Monday, May 14, 2012

Overvinne kreft med naturens hjelp

For femten år siden jeg ble diagnostisert med kreft. Fryktelig ordet vi forbinder med døden. På tiden var jeg i det jeg vil kalle viktigste i livet mitt. – Trettiåtte år yngre, en sønn avgangsstudent Hi-skolen, og den perfekte kone. Livet generelt var bra, og jeg hadde gjort så mange lokalnett for oufuture. Høre ordet kreft og å ha en Dr. titt inn i øynene og si "Du har kreft" er to helt differant dyr. For å være helt ærlig, ingenting kan riste en manns sjel og teste en manns tro så mye som et angrep på sin kjerne tro og hans liv planer.


Å holde dette i bakhodet, jeg gjennomgikk to svært alvorlig kirurgi, og en svært aggressiv Chemo-kampanje for å drepe denne kreft som hadde begynte å prøve å drepe meg. I løpet av min Chemo, jeg hadde mye omsorg og støtte fra min familie, og på den tiden jeg tenkt i mitt eget sinn øye sykehuset og alle mine leger prøvde å drepe meg, eller at chemo skulle yngel meg gjennom andthrough så ansatte kan tjene meg opp for en sen kveld middagen.:) Bokstavelig talt, jeg var brenning inni og utenpå, hva jeg kan kalle, godt utført og klar til å betjene!


På om min svakeste time sendt Gud sin engel for av nåde til døren, at det å være en svigerinne som var på tiden en praktiserer sykepleier, og hun anbefales for meg å begynne saftpressing frukt og grønnsaker for min utvinning tid å bli sped. Ja, høyre! Løpet av den tiden ville jeg ha prøvd noe for å stoppe intens brenningen følelsen. Min kone startet meg ut på åtte glasse av gulrot er en dag. Som en refresher ber jeg henne om å begynne å legge noen epler å drikke og selv knust is. Snart fant jeg jeg ble så uthvilt med epler og gulrots, begynte vi å legge til denne mirakel helbreder appelsiner. Effekten er så umiddelbare, jeg ikke kunne få nok av denne natur drikke! Jeg begynte planlegger og forbereder disse drinker som min chemo sykluser var svingete ned og å meg overraskelsen smerte og lidelse fra det var blitt en ting fra fortiden. Vi har siden blitt avhengige av disse sunn mirakel drikke og har gjort dem en del av vår hverdag velger å blande grønnsaker og frukt, og vil alltid være så takknemlig for naturens måte å helbrede.


Dette er ikke i det hele tatt å skryte, men på 53 år ung, jeg tror jeg er bare gamle mannen på min blokk som fortsatt kan benk trykk 300 lb. Det er mange oppskrifter for å finne og Gud villig før du blir syk, begynner nå å forbedre helsen daglig med naturens næringsstoffer og vitaminer. Gud mai velsigne og holde deg.

No comments:

Post a Comment