Tuesday, May 22, 2012

Den helbredende Mind: Det gjør narkotika og sukker piller arbeid

Vi alle snakker om helbredende krefter av sinnet, og en ny studie har understreket hvor viktig det er. Forskere har oppdaget at en placebo eller sukker pille kan være like effektive som en reseptbelagte stoffet – forutsatt at pasienten mener terapien fungerer, og at han følger forskrivning religiøst.


Forskere fra Universitetet i Alberta og gjorde den forbløffende oppdagelsen når de har analysert resultatene av 21 studier som involvert mer enn 46.000 hjertet pasienter. Av disse, ble nesten 20.000 tatt placebo.


Men det var ikke stoffet eller placebo som bestemt Hvis pasienten bodde-det var rent ned til sin beslutning om å holde oss til regimet 'tre ganger en dag' fastsatt av konsulenten. Begge gruppene gikk like så vel, og kommet til hektene i en lignende tid.


Pasienter som jukset, og ikke holde til regime, var de som ikke overleve, på nytt uavhengig av om de var å ta et medikament eller placebo. Total, det regnes som at en av fire personer ikke ta narkotika som foreskrevet dem.


Forskerne sier at det viktigste aspektet av funnene er stoffet terapi etterlevelse. Det er ikke, selvfølgelig-det er bare å tro at noe vil gjøre du godt, og lo og se, det gjør.


(Kilde: British Medical Journal, 2006; 333: 15-19).
Hjernen er sånn. Vi har fantastisk myndighet til å helbrede oss selv. Mange studier gjort på strømmen av Placebo punkt til det faktum at i mange tilfeller, healing oppstår i den tålmodige uavhengig av kraften i stoffet. Dette faktisk gjør narkotikatesting vanskelig...


Jeg finner det trøstende at vi har den slags myndighet til å helbrede oss selv. Det gir meg håp i å finne en naturlige kur for kreft i møte med svakhet av medisinsk industrien og forskning-laboratorier for å finne en lenge ventet kur for kreft. Som de sier, noen ganger du bare måtte ta sakene i egne hender, og siden helbredelse starter i, er det ikke tid som vi har gjenvunnet vår makt til å helbrede?


I løpet av mine studier for min doktorgrad i spontan helbredelse, studerte jeg tusenvis av saker for personer som har opplevd remission av kreft og en terminal diagnose til å helbrede seg selv uten intervensjon av tradisjonell medisin. Hvis det er mulig for dem, så det er mulig for oss alle, er det bare et spørsmål om hvordan. Dette er hva jeg foreslå for deg i min bok kreft gratis For livet. Jeg avdekke for deg mekanismer av spontan healing slik at du kan også starte healing livet ditt og utvinne helsen.

No comments:

Post a Comment