Thursday, April 18, 2013

Kreft overlevende historien "ville du lytte til legen din hvis han sa til deg jeg m beklager, men du er utover kur, og det er på tide å gi opp?

Det er hva som skjedde med meg, og jeg var ikke klar til å bare ligge og gi opp.


Jeg er en kreft overlevende. Mitt navn er Michael Mihalcic, og det har gått 12 år siden jeg utvinnes fra kreft. Og jeg er her fortsatt å fortelle min historie om håp, besluttsomhet og mot-mot jeg aldri visste at jeg hadde før jeg fikk kreft.


Jeg kjempet lymfom og mot alle odds, slå kreft når mine leger hadde gitt opp på medisinsk behandling.


Jeg vil dele min historie med deg.


Jeg har alltid trodd dine tanker alltid foran dine handlinger. Jeg har også lest at du tiltrekke ting mot deg, gode og dårlige, ved kraften av dine tanker. Så det er ingen overraskelse at jeg tiltrukket lymfom kreft inn i mitt liv. Du skjønner, jeg var hele tiden tenke og (spøkefullt) si "Jeg vedder på at jeg har fått leukemi eller noe". Vel, jeg var ganske jævla nær, var jeg ikke?


Jeg dele min historie - ikke å imponere deg - men å vektlegge overfor deg som selv etter uoverstigelige odds; Du kan også gjenopprette kreft og få livet tilbake til det normale.


Jeg vil dele med deg viktige trinnene jeg pleide å gjøre nettopp det. Min oppfatning er at hvis du har muligheten til, har du ansvaret for å dele informasjon med andre. Og for å gjøre en forskjell for andre menneskers liv.


5 legetimer senere...


Så her er min historie-begynte det med en ubetydelig og veldig irriterende hoste. Her er hva som skjedde. Jeg trodde jeg plukket opp en virus - og det gjorde min GP, først. Men etter det femte besøket tilbake til min GP med at gnagende hoste, foreslo min GP vi kjøre flere tester.


En x-ray viste en stor masse ligger mellom mitt hjerte og lunger. Massen var rørende min esophageus-som er hva som var årsaken den irriterende hosten!


Umiddelbart bekymret av massen han oppdaget, min GP bestilt en biopsi. Skjæring gjennom mitt rib cage, oppdaget leger jeg fikk en cancerous vekst. Ute av stand til å operere på grunn av nærheten til mitt hjerte og lunger, et kurs av kjemoterapi etterfulgt av stråling behandling var foreskrevet.


La kroppen helbrede seg selv!


Omtrent halvveis gjennom kjemoterapi behandling jeg utviklet en farlig høyt og livstruende temperatur. Fraktet til sykehus, oppdaget vi at min immunsystem var stort sett skutt, utarmet, utryddet!


Innen to dager anbefalte direktør intensivavdelinger at jeg bli plassert i en indusert komma. Han sa, "Vi trenger å la kroppen helbrede seg selv". Hva han mente var-stoppe gå, snakke, fordøyelsen, alt - alle kroppslige prosesser. Slik at kroppen kan avlede all energi i healing. Stoppe alt foruten puste og helbredelse!


Lite visste jeg eller min familie om at jeg ville være i koma i to uker.


I løpet av denne tiden hadde jeg to nær døden-opplevelser.


Gjennom tunnelen i hvitt lys


Gå gjennom en tunnel i hvitt lys, hadde jeg denne utrolige følelsen av lykke. Ikke mer smerter. Ingen flere bekymringer. Bare en følelse av ren glede og lykke. Jeg var fri. Men hvor var jeg?


På slutten av tunnelen i hvitt lys så jeg to baner. Én bane var nedtynget med roser og den andre nedtynget med torner. Tydeligvis valgte jeg lokke av de søte luktende rosene. Når på denne banen, plutselig var jeg redd for at jeg kan ha valgt feil sti... var dette banen til frelse eller til skjærsilden?


Jeg husker å bli møtt av Saint Peter på Perleporten (som jeg antar følger min religiøse tro). Jeg ble fortalt at jeg hadde to valg. Valget var enkelt - oppholdet og gis en hemmelighet, eller gå tilbake og fullføre ditt livs reise.


Hemmeligheten? Hva hemmeligheten?? Mmmm. Jeg ble fortalt at hemmeligheten var "den samme hemmeligheten som ble innpodet i hver og en av oss ved fødselen".


Og hva var det hemmelighet?


jeg vet ikke! Jeg kan ikke fortelle deg. Oh nei jeg valgte å komme tilbake og fullføre min reise. Og de gjorde ikke fortelle meg hemmeligheten!


Før mitt komme tilbake gjennom tunnelen husker jeg å se en stor skjerm vises foran meg. Hele mitt liv blinket foran meg på den store skjermen - omfatter fortid, nåtid- og fremtid.


Da kom jeg tilbake gjennom tunnelen i hvitt lys og lykke der jeg koblet med kroppen min. Men jeg hadde ingen anelse om hvor jeg var.


Jeg visste at jeg skulle føre til informasjonen jeg trengte å overleve kreft


Etter min nær døden-opplevelser jeg visste jeg ville overleve kreft. Jeg hadde en uferdig reise som jeg valgte å fullføre. Jeg valgte å gå tilbake. Jeg visste jeg ville oppdage og lære ferdighetene jeg måtte overvinne kreft. Men jeg hoppet videre...


Reconnecting med kroppen viste seg for å være litt vanskelig. Som jeg ble rørt av den momentant, alle omfatter, fantastiske, gledelig bliss, fant jeg det svært vanskelig å gi slipp og glem.


Da jeg våknet fant jeg meg selv i den største testen av livet mitt. Jeg var fortsatt ikke fullt klar over hva som skjedde med meg. Du ser etter koma jeg var tungt bedøvet for neste uke, så mitt sinn var i en tung tåke-alle disse stoffene!


Etter tre uker i en koma og tunge sedasjon mistet jeg bruk av mine muskler. Muskuløse muskeldystrofi var resultatet. Musklene mine hadde mistet evnen til å fungere. Alt jeg kunne gjøre var å flytte min pekefinger. Og med store vanskeligheter, flytte halsen min fra side til side. Det var en bandasje kutte inn på baksiden av halsen min som var å holde en trakeotomi rør.


Etter koma var jeg 99% uskikket


Når jeg våknet fra koma og gjenvunnet mine sanser som jeg fant jeg var 99% uskikket.


Min test hadde begynt.


Minner meg indre styrke og veiledning, jeg satt ut på en reise for å bli frisk til pulserende helse og oppdaget en rekke viktige nøkler til helse og velvære underveis.


Viktig tastene jeg oppdaget innlemme de mentale, fysiske, følelsesmessige og åndelige aspektene av true helse. Jeg vil dele med deg viktig tastene jeg oppdaget. Du skjønner, ikke årsaken til kreft kan bare tilskrives en faktor. Og derfor kan heller ikke en kur.


Viktig-tastene for å bli frisk


Viktig tastene er:


Mental - det er viktig å ha det riktige sinnelag først og fremst. Jeg har stor tro på at dine tanker styrer din utfallet. Det er fordi dine tanker påvirke dine følelser eller dine handlinger og dette i sin tur motivere deg eller ikke for å handle på bestemte måter, disse kan være god eller dårlig.


Så hvis du har negative tanker vil dette føre deg til negative følelser og handlinger, og du vil få negative resultater... Du vil huske min negative tanker om kreft ovenfor?


Følelses - undertrykt følelser av sinne, frustrasjon, uverdighet og skyldfølelse osv., alle disse bidrar til stress og ubalanse i kroppen, og derfor sette stress på ditt immunforsvar.


Forskning tyder på at ved ikke å gjøre effektivt med dine følelser bidra i stor grad til sykdom i kroppen. Louise Hay en kjent forfatter og eier av Hay House publikasjoner, mener sterkt i sinn-kropp-tilkobling, og at visse følelser kan føre til kreft og andre sykdommer.


Fysisk - det er viktig for kreft lider å detox kroppen. Dette betyr at du trenger å kvitte seg med alle de giftige stoffene som strømmer gjennom kroppen din. Disse giftstoffene invadere ditt immunforsvar. Energien som kan brukes til å helbrede og cleanse your body er viderekoblet andre steder, og setter en enorm belastning på ditt immunforsvar.


Neste, du nød å mate kroppen for optimal immunitet. Så trenger du å spise mat som helbrede kroppen og ikke skade den. Du trenger å spise mat som "sulte" din kreft. Til slutt må du superlade din kroppen mot sykdom. Dette refererer til forbruker visse matvarer og kosttilskudd som er høy styrke ernæring.


Åndelig - åndelighet er en av nøklene jeg oppdaget. Som jeg nevnte tidligere har jeg koblet med min åndelige side.


Etter min erfaring mange mennesker har spurt meg hva jeg gjorde for å gjenopprette kreft. Jeg tror virkelig at det er ingen rask løsning her eller en magisk pille som vil eliminere kreft alltid.


Jeg tror at en helhetlig tilnærming-mentale, fysiske og åndelige er svaret på kreft utvinning. Det er ingen tilfeldighet at jeg ikke bare overlevd kreft men har hatt ingen re-forekomster av kreft siden. Tro meg når jeg sier det er ingen tilfeldighet.


Jeg er en kreft overlevende fordi jeg nektet å gi opp når min leger gikk tom for alternativer. Jeg fant naturlige alternativer som forandret livet mitt og jeg har aldri sett tilbake. Og det er derfor jeg kunne dele min kreft historie med deg nå. De naturlige alternativene arbeidet for meg!

11 comments:

  1. Jeg er så takknemlig til Rick Simpson for å gi meg med Cannabis olje her i Norge. Jeg var diagnostisere med Brystkreft to år siden, og helt siden da har jeg gjort mye Chemo og stråling som ikke hjelpe meg, men bare skadet mitt immunforsvar og gjøre den svak og hjelpeløs. Jeg kom over Phoenix Tears og jeg har lest om Cannabis olje mye og så at jeg kunne gi meg med Hemp Oil her er Staten, kontaktet jeg ham på: ricksimpsoncannabisoil@hotmail.ca for anskaffelse av denne medisinen, til min overraske medisinen ble anskaffet og levert innen 48 timer, og jeg har vært på behandling for de siste tre månedene. Er nå her for å vitne om at jeg er ikke en kreftpasient, må jeg oppleve en total forvandling i min helsesektoren med Rick Simpson Hemp olje service. for all kreft pasient som bor i Amerika og Canada regionen, få Hemp olje fra ricksimpsoncannabisoil@hotmail.ca,
    Ekelund Janet

    ReplyDelete
  2. Vennligst høre min historie hvordan kreft ønsket å ta livet mitt måneder tilbake, er Austine Fred en enkelt far av to sønner fra Norge, hadde jeg vært kjempet kreft for de siste 8 år, og jeg endelig utrydde den med olje cannabis ved hjelp av Rick Simpson , E-post: ricksimpsoncannabisoil@hotmail.ca, som jeg kontaktet noen måneder tilbake om min kreft, først trodde jeg det ville være svindel på grunn av ryktene som har pågått i staten nå, før agenten hans kom til huset mitt for å levere Rick Simpson cannabis olje til meg og jeg tar oljen som han instruerte og nå føler jeg meg frisk og ekstra sterk, jeg føler Alive again.My beste råd til kreftpasient der ute er ikke å gi opp, stol på deg selv at du kan gjøre det og tror din kilde, er Rick Simpson en god person, humoristisk også bryr seg om mennesker, han vet hva du føler, når du er med ham du lagre, gir jeg nesten opp, men han ga meg visdomsord og oppmuntre meg til å ta cannabis olje behandling, nå er kurert, livet er så vakker når du har folk som bryr seg.
    Takk alle for deres bønner og støtte. kontakte Rick Simpson på sin e-post: ricksimpsoncannabisoil@hotmail.ca.

    ReplyDelete
  3. Jeg vet ikke de rette ordene som uttrykke min takknemlighet at Rick Simpson og hans fantastiske cannabisolje som kurert min sykdom. I mai 2014 og ble diagnostisert av kreft Melanoma, det påvirket min hud og øyne:... Jeg gikk for behandling men til ingen nytte, min familie anbefales å rick hamp olje for min sykdom, i begynnelsen jeg ønsket å kjøpe olje, fordi jeg hadde tvil om det min tolkning av kreft, men etter lese om det og gjøre undersøkelser på nettet, jeg succumbed til ideen, og faktisk det var en fantastisk, cannabisolje med hell kureres min kreft! Etter tre måneder.
    Nå er jeg Hale og sunn... Du kan kontakte Rick Simpson han
    ricksimpsonmedicalservices@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Jeg vet ikke de rette ordene som uttrykke min takknemlighet at Rick Simpson og hans fantastiske cannabisolje som kurert min sykdom. I mai 2014 og ble diagnostisert av kreft Melanoma, det påvirket min hud og øyne:... Jeg gikk for behandling men til ingen nytte, min familie anbefales å rick hamp olje for min sykdom, i begynnelsen jeg ønsket å kjøpe olje, fordi jeg hadde tvil om det min tolkning av kreft, men etter lese om det og gjøre undersøkelser på nettet, jeg succumbed til ideen, og faktisk det var en fantastisk, cannabisolje med hell kureres min kreft! Etter tre måneder.
    Nå er jeg Hale og sunn... Du kan kontakte Rick Simpson han
    ricksimpsonmedicalservices@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Jeg er Rose Franz, jeg er her for å uttrykke min dype takknemlighet til den varme Rick Simpson hamp olje, som jeg fikk fra Rick Simpson. Jeg forlater nå en sunn livsstil siden de siste 6 månedene jeg nå kreft-fri etter søknad. Du kan lage en kontakt for deg fra Rick Simpson på e-post: Ricksimpsonmedicaloil@outlook.com Ønsker deg alt det beste Takk og Gud velsigne dere for hjelpen, jeg vil holde på å hjelpe deg å bekjempe kreft i verden.

    Vennlig hilsen,
    Rose Franz.

    ReplyDelete
  6. Min mor ble diagnostisert med brystkreft, og hun var på tidspunktet for døden, med kreft i bryst i det siste fasen er nå tilbake i live, og hun er så sunt nå. Takk til Rick simpson cannabisolje som vi kjøpte på: Ricksimpsonmedicaloil@outlook.com ble cannabisolje med hell brukes i herding min mødre brystkreft innen 3 måneder som nevnt i av Rick Simpson. Igjen vil jeg takke Rick Simpson for hans fantastiske Cannabis Oil vi er nå lykkelig familie med min mor tilbake i live, sterk og healthy.You kan ta kontakt for din egen medisinering på: Ricksimpsonmedicaloil@outlook.com

    Med vennlig hilsen,
    Ross Mary

    ReplyDelete
  7. Min kone ble diagnostisert med brystkreft med metastaser bein/lever/eggstokk engasjement, etter så mange Chemo og stråling. Jeg kom over Rick Simpson gjennom flere vitnesbyrd av hans cannabisolje og jeg var i stand til å kontakte ham på: ricksimpsoncannabisoil@hotmail.ca, jeg men cannabis olje fra Rick Simpson og jeg har brukt cannabisolje til å behandle min kone kreft sykdommer de siste 5 månedene. Det har vært ca 4 måneder siden hun sluttet å bruke den. Alle de positive effektene er der fortsatt. Min kone er sunt med ingen kreft i hennes kropp system lenger. I hovedsak kroppen føles som en 20 år gammel jente, mens i virkeligheten hun er 41 år. Innen 5 måneder for å være på olje hun begynte å løse pounds, er sin metabolisme super rask. Hun kan spise burgere på fastfood ledd og fortsatt løs vekt. Hun sove gjennom hele natten, hennes fordøyelsessystemet arbeider bedre enn det noensinne har. Hun har INGEN smerter overhodet. Selv etter å være av meds dette lang. Dette er rett og slett fantastisk. For hjelp e-post: ricksimpsoncannabisoil@hotmail.ca, hun er ikke lenger et offer for kreft og jeg ville elske hver andre kreftpasient ved det å kontakte Rick Simpson hjelp via: ricksimpsoncannabisoil@hotmail.ca hun ikke har kreft lenger, men hun fortsatt bruke hun følger opp medisiner for andre rensing av kroppen systemet. Hun begynte å bruke oljen for å finne sin andre fordeler. Rick Simpson fortalte oss om hvordan han mener oljen kan reversere aldring. Jeg håper det vil sakte ned eller stoppe det helt. Ikke sikker på bruk hva du kan forvente etter langvarig. Jeg vil oppdatere dere til mine funn av Rick Simpson HAMP OLJE. Bruker dette mediet for å fortelle deg at Rick Simpson HAMP OLJE olje vil garantere anstrenge seg alle typer kreft og andre sykdommer. for hjelp epost: ricksimpsoncannabisoil@hotmail.ca

    ReplyDelete
  8. Mitt navn er Patricia Reese. Her er min korte historie om hvordan RSO Cannabis olje herdet min Stage IV brystkreft. Jeg er 67 år gammel, den 1. september 2017 ble jeg diagnostisert av brystkreft, legen sa at det var lite han kunne gjøre siden jeg ikke var svare på behandling og jeg mistet alt håp til min sønn introduserte meg til Rick Simpson Cannabis oljebehandling. Noen få måneder etter dette Rick Simpsons oljeherret mitt kreft, Kontakt Rick Simpson via mail: Ricksimpsoncannabishemoil@gmail.com

    Vennlig hilsen,
    Patricia Reese

    ReplyDelete
  9. Jeg heter Francesco Pauleth fra Italia! Jeg er 54 år gammel, og jeg har hjernekreft. Dette var en negativ innflytelse på livet mitt, og jeg prøvde så mange behandlinger som ikke hjalp. Nylig hørte jeg om cannabisolje og jeg var veldig glad fordi det var første gang jeg hørte om en kur. Jeg sendte Rick Simpson på sin epost Ricksimpsoncannabishemoil@gmail.com og på 3 dager ble medisinen levert til adressen min. Etter å ha tatt medisinen i 7 dager, var jeg veldig glad fordi det var første gang at jeg i noen dager følte meg så god! Etter å ha tatt medisinen som foreskrevet av Rick, er jeg nå kreftfri. Cannabisoljen er veldig viktig for kur.
    Takk skal du ha

    ReplyDelete
  10. God morgen, mannen min har metastatisk prostatakreft, han hadde vondt og hadde et problem med vannlating. Jeg hørte om de helbredende kreftene til RSO cannabisolje og bestemte meg for å prøve det. Jeg sendte e-post til Rick Simpson på Ricksimpsoncannabishemoil@gmail.com og bestilte umiddelbart cannabisolje som tok bare tre dager å komme frem til adressen min. Mannen min begynte å ta medisiner i henhold til doseringsresepten festet til cannabisoljen, og på bare tre uker etter å ha tatt medisinen blir mannen min kurert. Takk til Rick Simpson

    Beste hilsener,
    Bert

    ReplyDelete
  11. Jeg er 15 år gammel. Jeg ble født med HIV, min mor gikk bort på grunn av HIV-infeksjonen, og jeg angrer på hvorfor jeg aldri møtte Dr. Itua. Han kunne ha kurert mamma for meg, fordi det var enlig mor for moren min at jeg kom over Dr. itua-helende ord. online om hvordan han kurere forskjellige sykdommer i forskjellige raser sykdommer som HIV / Aids Herpes, Parkison, Astma, Autisme, Copd, Epilepsi, helvetesild, forkjølelsessår, infertilitet, kronisk fatiguesyndrom, fibromyalgi, kjærlighetsspell, prostatakreft, lungekreft, glaukom ., psoriasis, levercirrose, grå stær, makuladegenerasjon, Chrons sykdom, smittsom mononukleose., hjerte- og karsykdommer, lungesykdom. forstørret prostata, osteoporose. alzheimers sykdom, psoriasis, bipolar lidelse, demens., tach sykdom, brystkreft, blodkreft , Kolo-rektal kreft, kjærlighetsformulering, kronisk diaré, atxi, leddgikt, amyotrofisk lateral skoliose, fibromyalgi, fluorokinolon toksisitet syndrom fibrodysplasi Ossificans Progres Sclerosis, svak ereksjon, brystforstørrelse, Helse les, stivkrampe, kikhoste, tuberkulose, polio og difteri) Diabetes Hepatitt til og med kreft. Jeg var så spent, men skremt samtidig fordi jeg ikke har kommet over slike ting på nettet, så kontaktet jeg Dr Itua på Mail drituaherbalcenter@gmail.com/ . Jeg chatter også med ham på appen +2348149277967. Han forteller meg hvordan det fungerer, så sier jeg ham at jeg vil fortsette. Jeg betalte ham så raskt. Postkontoret i Colorado at jeg mottar urtemedisinen min innen 4/5 arbeidsdager. og her lever jeg sunt igjen, kan forestille meg hvordan gud bruker menn til å manifestere verkene sine. Jeg skriver i alle artikler på nettet for å spre gudsarbeidet til Dr. Itua urtemedisin, Han er en stor mann.

    ReplyDelete