Saturday, April 20, 2013

Behandling av prostatakreft

Prostatakreft begynner som en svulst utvikler i prostata. Prostatakreft sprer seg utenfor prostate kjertel til lymfeknuter, bein eller ytterligere områder kalles metastatisk prostatakreft. Dessverre for øyeblikket kan ingen behandlinger kurere avanserte prostatakreft. Leger men har måter å hjelpe administrere sin spredning og relaterte symptomer.


Noen metoder som tregere avansert prostatakreft vanligvis har mange bivirkninger som kan noen ganger være mer ødeleggende enn prostatakreft seg selv. Eldre personer velge vanligvis ikke å behandle sine avanserte prostata kreft på grunn av disse bivirkningene.


Hormonbehandling for prostatakreft:


Det mannlige hormon testosteron stimulerer prostata kreft vekst. Redusere testosteronnivå er vanligvis den første formen for behandling, hvis prostata kreft som har spredt seg til andre deler av kroppen. En reduksjon i testosteron kan bremse veksten av prostatakreft kreftceller og krympe svulster i prostata kreft. Hormon terapi kan risikoer inkluderer tap av sexlyst, impotens og svekket bein. Vanligvis bli de fleste pasienter som bruker hormonbehandling til å behandle prostatakreft mindre responsiv til sine fordeler over tid (hormon terapi motstand).


Kjemoterapi for avanserte prostatakreft:


Inntil nylig den eneste behandlingen for prostatakreft var hormonbehandling, men nå dem som lider av avansert prostatakreft har enkelt kjemoterapi narkotika: Taxotere. Taxotere (gitt med steroid prednison) kan hindre kreftceller fra dele og voksende. Som alle andre kjemoterapi Taxotere inkluderer bivirkninger kvalme, håravfall, mangelfull benmargen og nedgang (eller stoppe) av røde blodceller dannes. Taxotere er kjent for å forlenge pasientens levetid fra flere måneder hele veien opp til flere år.


Prostatakreft kirurgi:


Hvis et individ har repeterte eller avansert prostata kreft kan de velge å ha hele prostate kjertel fjernet. Denne kirurgiske prosedyren kalles en radikal prostatectomy. Sammen med fjerning av prostate kjertel, kirurger fjernes vanligvis lymfeknutene rundt prostata også.


Hvis prostatakreft ikke har spres utover prostate kjertel Cyrosurgery kan brukes til å drepe kreftceller. Cyrosurgery bruker ytterst kulden temperatur fryse og effektivt ødelegge kreftceller.


I et forsøk på å redusere testosteronnivå i kroppen permanent kan leger foreslå fjerning av testiklene. Denne prosedyren kalles en orchiectomy. Pasienter som mottar denne kirurgi kan velge få protetikk som er satt inn, og som har samme form og størrelse av testiklene.


Cutting Edge behandling for prostatakreft:


En av de spennende nye behandlingene for avanserte prostatakreft som for tiden bygges involverer bruk av genmodifiserte virus og prostata-spesifikt Antigen. Her er hvordan det fungerer. Pasienten er injisert med en modifisert virus som inneholder PSA (prostata-spesifikt antigen). Når kroppens immunsystem møter denne virus lærer det at dette viruset er farlig, og må bli angrepet. Siden dette viruset har PSA egenskaper i det håper forskere at immunsystemet vil også angripe prostata kreftceller som inneholder PSA, og dermed ødelegge strategisk prostata kreftceller. Denne formen for behandling er så lovende fordi det kan vise seg for å være svært effektive med svært få bivirkninger. Bare tiden vil vise selvfølgelig.

1 comment:

  1. Jeg er 15 år gammel. Jeg ble født med HIV, min mor gikk bort på grunn av HIV-infeksjonen, og jeg angrer på hvorfor jeg aldri møtte Dr. Itua. Han kunne ha kurert mamma for meg, fordi det var enlig mor for moren min at jeg kom over Dr. itua-helende ord. online om hvordan han kurere forskjellige sykdommer i forskjellige raser sykdommer som HIV / Aids Herpes, Parkison, Astma, Autisme, Copd, Epilepsi, helvetesild, forkjølelsessår, infertilitet, kronisk fatiguesyndrom, fibromyalgi, kjærlighetsspell, prostatakreft, lungekreft, glaukom ., psoriasis, levercirrose, grå stær, makuladegenerasjon, Chrons sykdom, smittsom mononukleose., hjerte- og karsykdommer, lungesykdom. forstørret prostata, osteoporose. alzheimers sykdom, psoriasis, bipolar lidelse, demens., tach sykdom, brystkreft, blodkreft , Kolo-rektal kreft, kjærlighetsformulering, kronisk diaré, atxi, leddgikt, amyotrofisk lateral skoliose, fibromyalgi, fluorokinolon toksisitet syndrom fibrodysplasi Ossificans Progres Sclerosis, svak ereksjon, brystforstørrelse, Helse les, stivkrampe, kikhoste, tuberkulose, polio og difteri) Diabetes Hepatitt til og med kreft. Jeg var så spent, men skremt samtidig fordi jeg ikke har kommet over slike ting på nettet, så kontaktet jeg Dr Itua på Mail drituaherbalcenter@gmail.com/ . Jeg chatter også med ham på appen +2348149277967. Han forteller meg hvordan det fungerer, så sier jeg ham at jeg vil fortsette. Jeg betalte ham så raskt. Postkontoret i Colorado at jeg mottar urtemedisinen min innen 4/5 arbeidsdager. og her lever jeg sunt igjen, kan forestille meg hvordan gud bruker menn til å manifestere verkene sine. Jeg skriver i alle artikler på nettet for å spre gudsarbeidet til Dr. Itua urtemedisin, Han er en stor mann.

    ReplyDelete