Saturday, July 28, 2012

Du kan også overleve kreft

Prairie Dr Magne, forfatter av kreft gratis For livet


Kreft er ikke lenger en død setning. Mange mennesker overleve og mange opprettholde en sunn livskvalitet. Les hva langsiktige kreft overlevende har å si.


Alice S, 57, er en brystkreft overlevende og pensjonert fysisk utdannelse og helse lærer i mer enn 30 år.
"Sjanse for å ha en regelmessighet er noe som er på baksiden av hodet for hver kreft overlevende. Så fortsetter med rase er en god idé fordi det er noen ganger nyttig å bli distrahert. Din mentale tilstand er nyttig i helbredende prosess. Hvis du er marsjere videre, tror du du kommer til å overleve."


John P, 72, ektemann av brystkreft overlevende
"Du kan ikke stoppe levende. Forhåpentligvis vil hun bli bedre. Vi OK. Du må bekjempe den høyre med henne. Du stopper ikke gjør hva du gjør."


Lorraine P, 65, to-tiden brystkreft overlevende. Hennes nyeste regelmessighet var i desember, oppdaget av en digital mammografi-maskin.
"Når jeg ble diagnostisert, jeg jobbet hver dag. Noen ganger som hjelper deg å få bedre og få tankene på noe annet,"sier hun.


Estrea J, 54, ni år lunge kreft overlevende.
"Min mann og jeg var prøver å ha en baby før jeg ble diagnostisert med lungekreft i 1998 i en alder av 45. Vi stoppet og sa vente en. Hva om jeg skulle dø? Jeg kommer til å forlate mitt barn motherless, min mann enkemann. Så vi ikke gjøre noe for et år. Og jeg har lært mye mer. Jeg lært begrepet skjer med livet ditt. Selv om min oncologist sa, er' du ikke ute av skogen.'
"Med mindre noen har fortalt deg utvetydig, og den eneste personen som kan gjøre det er Gud, så du kommer til å dø, som er den eneste gangen noen stopper og lever sine liv på en annen måte. Så for en ektefelle og ikke gå videre med livet slik de planlagte det ikke gjør noe fornuftig. Du vet aldri virkelig og kreftpasienter har å føle at uansett hva de er å fortelle deg, statistikk ikke saken. "


Statistikk saken ikke fordi de representerer et segment av befolkningen. Men de representerer ikke du. Du er forskjellige. Statistikken ta ikke hensyn til din kjemper ånd, din vilje til å overleve. Du kan ikke la en lege russisk rulett diagnose fordømmer deg til døden. Legen din vet ikke du. Ikke godt nok. Det er mulig i dag å overleve kreft i lang tid.


Denne artikkelen er tilgjengelig for på nytt for nettstedet og nyhetsbrev, forutsatt at du vedlikeholder sin opphavsrett integritet og ta med signaturen.

No comments:

Post a Comment