Friday, October 12, 2012

Flytte på etter brystkreft

Brystkreft påvirker alle på forskjellige måter, og avhengig av alvorlighetsgraden av hvert enkelt tilfelle, utvinningen perioden varierer mye.


Brystkreft er en livstruende sykdom og noen veldig gode arbeidet er gjort for å øke bevisstheten og utforske forebyggende tiltak. Dessverre er det fortsatt en downside.


Dette er det faktum at disse to ordene "brystkreft" streik frykt i hjertene til de fleste kvinner. Vi vet alle at det er disse fryktede ord som setter alarm bells ringing. Den psykologiske aspekten av dette betyr at når en kvinne er diagnostisert med brystkreft hennes stressnivå skyte i været, å sette en ekstra Last på kroppen når hun kan takle det minst.


Det er selvfølgelig hennes holdning til disse ordene som kan være den største innflytelsen i hennes utvinning.


Etter å ha overlevd brystkreft meg selv, føler jeg at noen av helbredelsesprosessen er delvis visningen sykdommen selv. Som alle som har lest noen av mine tidligere artikler vil vite, jeg gjorde gjøre betydelig livsstilsendringer til rette for utvinning. Jeg er også overbevist om at en stor del av prosessen var nede i holdning jeg adoptert mot kreft.


Jeg hadde stor tro i min kirurg og etter operasjonen når han fortalte meg at han hadde fjernet kreft jeg trodde ham. helt. Men forstått jeg også at kirurgen hadde gjort sin del, nå var det ned til meg å sørge for at kreft gjorde ikke komme tilbake.


I perioden rekreasjon er det rikelig med tid til å tenke. Det var under denne tiden, at jeg var i stand til å jobbe ut hva jeg tror var årsaken til min brystkreft. Det er en god tid å finne en strategi for post-breast kreft livsstil. Jeg hadde flere utfordringer på et personlig nivå; selvtillit som ett av problemene. Så kjøpte jeg flere bøker om emnet som var en reell hjelp i å få meg tilbake på sporet.


Jeg har aldri likt ordet remisjon, fordi det alltid virker for meg at når noen sier de er i remisjon, det er som om de forventer at kreft å komme tilbake. Loven om tiltrekning sier at du vil tiltrekke seg hva du synes om mest. Hvis du tilbringer tid forventer at kreft å komme tilbake, er oddsen ganske bra at det vil. Selvfølgelig har jeg absolutt ingen medisinske kvalifikasjoner, og jeg bekjenne seg ikke å vite svarene, kan jeg bare si hva som har fungert for meg.


Jeg har alltid trodd at stress forårsaket min brystkreft, og en del av endringene jeg har gjort å sikre kreften ikke returnerte var å eliminere så mye stress fra livet mitt som jeg kunne.


For min del følte jeg beste var å flytte så snart som mulig. Så etter et par mammograms og checkups som satte meg i klart, jeg kuttet alle bånd med bryst kreft episode og fikk med livet mitt. Jeg tror ikke om det veldig ofte, og jeg er tilbøyelig til å behandle det som bare en kirurgisk prosedyre. Det var en nødvendig prosedyre som min appendectomy, men ved å ikke gi det for mye tro, betyr det min brystkreft er fortsatt lav på min liste over ting å tenke på.


Det er ikke lett å overvinne brystkreft, men fremskritt i medisinsk vitenskap hjelpe kirurger gjøre mirakler. Deretter er det ned til enkelt å bestemme hvilken del deres holdning kan spille effecting en varig kur.


Min siste stykke råd måtte være, sette deg selv opp til å nyte livet. Du vet hva de sier, dette er ikke en generalprøve. Dette er det the real thing. Nyt det nå.

No comments:

Post a Comment