Monday, October 8, 2012

En kur for kreft Doctor-Doesn�t vil du skal vite

Prairie Dr Magne, forfatter av kreft gratis For livet.


Det er en hemmelig til en kur for kreft. Faktisk er det mange som medical bransje holder fra deg.


En meget kraftig ett har vært gjenstand for mange studier som bekrefter virkningsfulle, men legen din vil aldri foreskrive det for deg. Fordi det er helt gratis, og det kan hjelpe deg med å helbrede permanent. Deretter vil du aldri gå tilbake til hans kontor, eller til sykehuset, og hvordan ville alle disse personale gjøre en levende?


Denne fantastiske kur er imidlertid tilgjengelige for deg veldig enkelt. De fleste av oss har det ved fødselen, men aldri lært å bruke den. Det har praktfull og uberegnelig makter, men alt etter hvordan den brukes, kan det ha best eller de verste resultatene. Kanskje det er derfor legen din vil ikke stole på deg med den og holder den fra deg.


Likevel, ved å lære å praktisere dette hemmelig til permanent helse bevisst, er det mulig selv å kurere sykdom i utgangspunktet. En av komponentene i denne enkle hemmeligheten er makt for å bruke din vilje. Men dette er bare en del av den. Ordlisten sier at vilje er Fakultet for å fritt bestemme visse handlinger. Og du tror du har fri vilje, og at din vilje er under deres kontroll.


Utrolig, din vilje er imidlertid ikke under kontroll og tvert imot, gir fantasien! Jeg skal gi deg et eksempel, og dette vil overbevise deg. La oss si at jeg plassere en planke på bakken som er 30 ft lenge ved 3 meter bredt. Hvis jeg fortelle deg at jeg skal gi deg $1000 hvis du gå lengden av den, vil du ser på meg morsomt og deretter gå den lykkelig, ser frem til ditt lett tjente penger. Nå hvis jeg ta samme planken, gjør ingen endringer til det, kan du teste sin styrke, det vil ikke bøye til vekten, og jeg heve den over en 1000 ft-dyp canyon som er bare 30 ft bredt. Vil du gå den? Du vil se på stormende vannet nedenfor, vil du føle deg vind i ansiktet ditt og du vil huske at du har barn og ektefelle som stole på deg, og du vil gjerne passere på min $1000.


Og ennå, hva er så forskjellig? Styret er den samme. Samme lengde, samme bredde. Men plutselig, du begynner å tenke farene forbundet med en nedgang i en 1000 ft chasm, og fantasien tar kontroll over din vilje. Du vet du er trygge, men det er bare ikke mulig at du vil gå over at planke.


Vertigo som overvant du er helt forårsaket av kraften i fantasien, til tross for alle forsøkene i din vilje.


Husk skjønt at jeg sa dette var bare en del av the secret å selvtillit helbredelse. Fullstendig og ytterligere måten du kan helbrede deg helt av kreft er tilgjengelig i kreft gratis For livet. Det er enda mer hemmeligheter enn bare dette. Gå til www.cancer-free-for-life.com i dag for å kreve en gratis kopi av 10 måter å helbrede deg av kreft, og hvordan du har andre hemmeligheter lever kreft gratis avslørt for deg.

No comments:

Post a Comment