Wednesday, February 27, 2013

Naturlig nyheter grunnlegger på ernæringsmessige kreft botemidler og Best

Dette intervjuet er et utdrag fra Kevin Gianni Rawkathon. I dette utdrag aksjene Mike Adams på ernæringsmessige kreft botemidler og de beste produktene på markedet.


Rawkathon med Mike Adams. Mike Adams er kjent som "Health Ranger." Mike kurert seg av sykdom gjennom ernæring, og han er grunnlegger og redaktør av http://NaturalNews.com.


Kevin:: La oss snu. Du bruker mye tid på gjennom produkter. Hva er noen av de beste der ute?


Mike: Vel Healthforce, et selskap ved Jameth Sheridan, de er noen av de beste produktene. Jeg er en stor talsmann for Sunfood, David Wolfe selskapet, og deres produktlinje. Det er mange, mange superfood-produkter på markedet. Det er Beaucoup superfood som jeg anbefaler... Det er Emerald balanse. Det er et firma som heter spire bor som har et nytt Sproutein-produkt. Det er et protein som er laget av spirer. Det er utrolig. Faktisk jeg fikk en prøve av det går kveld og jeg smakt bare den denne morgenen i min smoothie. Det er fantastisk. Hvis du går ut og du aktivt prøver å finne superfood produkter, er det veldig enkelt.


Kevin:: høyre.


Mike: Gå til noen helsekost butikk. Se etter superfood produkter, får de som er virkelig grønt og som har bær i dem. Vi lever i en tid med stor overflod nå. Du kan kurere kreft nå bruker ting hyllevare på store, bokstavelig talt, det er ikke en overdrivelse i det hele tatt.


Det er bøker skrevet om anti-kreft mat. Noen av de kraftigste anti-kreft
næringsstoffer er bær, resveratrol, gurkemeie, som er roten som brukes til å lage curry, og jeg skal fortelle deg en faktaopplysning om at det er fascinerende, sjokolade er også anti-kreft, og cruciferous grønnsaker. Hvis du drikker enda en unse av brokkoli juice kombinere hver dag og du at med litt grønn te, noen vitamin D, en liten bit av sink, noen gurkemeie og sort pepper, bær fra tid til annen, vil du aldri få kreft, noensinne, fordi det ikke kan vokse i miljøet.


Slik at du får kreft er hvis du er vitamin D mangelfull for en lengre periode, som i løpet av vinteren når folk ikke får sollys, eller hvis de bruker solkrem produkter. Og du er ikke bade dere i anti-kreft næringsstoffer fra cruciferous grønnsaker, du vet løk, hvitløk, også, i tillegg til cruciferous blomkål, brokkoli sånne ting. Det er hvordan du får kreft. Hvis du ønsker å vokse kreft i lab rotter i laboratoriet, er oppskriften veldig enkel... Vitamin D-mangel, næringsstoffer mangel, behandlet mat kjemikalier i mat. du får kreft sånn. Hvis du vil reversere kreft, du bare slå alle at rundt, få massevis av vitamin D, massevis av næringsstoffer, eliminerer giftige kjemikalier, kreft er borte. Dette er ikke komplisert; kreft er ikke komplisert.


Kevin:: Når du ser på produkter, hva er du ute etter i selskapet? Hva er noen av kriteriene? Fordi du sette ditt segl, naturlig nyheter forseglingen på ting, hva tar det for å ha det seal?


Mike: Vel, vil jeg du skal vite at at segl, ikke vi tjene penger på forseglingen. Vi tar ikke betalt folk. Det er en pris segl, som redaktører choice award, på visse produkter som vi gi det til. Vel, leter jeg etter et par ting. Ikke bare hva som er i selve produktet, fordi jeg ser veldig nøye på ingrediensene, men da jeg møter grunnleggeren av selskapet. Og jeg leter etter personlig integritet. Jeg leter etter om denne personen bor en naturlig helse livsstil. Folk liker Jameth Sheridan, veldig frisk person, virkelig leve sunt. Som teller mye så langt som jeg er bekymret.


Kevin:: Ja.


Mike: Fordi jeg ikke tror at du kan selge Helseprodukter hvis du er en person kjører et selskap som ikke er sunt. Som det er... Jeg er på messer hele tiden. Og det er denne ett selskap som jeg ikke har tenkt å nevne, men de har disse super-fruit juice. Du vet det sier acai juice på forsiden, og du ser på ingrediensene, og det er 95% fruktose og vann.


Kevin:: Ja.


Mike: Det er en liten bit av juice i den. Du smake det og du er som, "Hva er dette sitronsyre og vann?" Du kan ikke selv smake frukten. Og mange forbrukere vet ikke hva disse fruktene er ment for å smake. Så vet de ikke hvis de drikker den virkelige tingen. Men fyren som kjører at selskapet er dette som overvektige gretten New Yorker med dårlig hud og røyke sigaretter utenfor showet. Jeg har ikke tenkt til å anbefale at.


Kevin:: Ja.


Mike: Det er produkter på markedet i dag som er juks. Det er en masse dårlig vitaminer som jeg anbefaler. Mainstream merkevarer, laget med syntetiske kjemikalier akkurat som legemidler. Men det er en masse fantastiske ting med markedet samt. Det er hva jeg anbefaler på naturlig nyheter. Så jeg gjør produktet anbefalinger på regelmessig basis, produktomtaler hele tiden, og jeg prøver alltid å gi folk de nyeste og beste produktene som er der ute. Og du vet, du vil virkelig vitaminer, North American Urban krydder.


Kevin:: Ja.


Mike: Rent C. Det er en mat-baserte vitamin C-produkt. De har en mat-baserte vitamin E produkt. Det er så mange selskaper der ute som har så mange gode produkter, hvis du bare se, bruke bare noen minutter på jakt.

No comments:

Post a Comment