Wednesday, September 12, 2012

Kreft som en Rite av passasjen

For de fleste av oss, bare høre ordet "kreft ' sender en chill opp våre ryggraden. Tanken på å motta slike en diagnose forårsaker spiraling tanker av begravelse planer og beslutninger om som vil øke våre barn. For de fleste It'sa våkne ringe for å begynne å leve på en annen måte.


Det gjør livet rik når du kommer at partiet er kommer til å være over på noen punkt. Men ikke alle finner gave i kreft. Mange slite med problemer som identitet når de er diagnostisert. Spørsmålet blir, hvem er du når du ikke kan gjøre hva du gjør? Når du får kreft, kan ikke du gå inn i arbeid hver dag. Du kan ikke være mamma du var, du ikke kan gå til alle fotball spill. Du kan ikke engang plukke opp barnet fordi du hadde en mastectomy. Du kan ikke lage mat fordi du er for trett. Så hvem er du nå?"


Dr. Andrew Weill knytter det til historien av en japansk banker som var en arbeidsnarkoman og utviklet nyre kreft. Han nektet kirurgi. Etter at han ble helbredet gjennom intervensjon av en akupunktur terapeut, sa han, ble"jeg klar over den naturlige helbredende kraften som var i meg og rundt meg. Gradvis, begynte jeg å innse at jeg hadde opprettet min egen kreft ved min egen atferd. Jeg så at jeg måtte elsker mitt kreft, ikke angripe det som en fiende. Det var en del av meg, og jeg hadde til å elske meg hele selv." Han er nå en endret mann. Aksept, underkastelse, overgivelse – hva man velger å kalle det at mentale dritt kan være hovednøkkelen som låser opp healing.


Anna Keck-Tomasso, forfatter av The forferdelig gave av sykdom, skriver, "det ikke er uvanlig å ha en kreft diagnose bli incentiv og motivator for kraftig transformasjon i våre liv. Overfor en kreft-diagnose ofte tvinger oss til å ta en innholdsliste over hele livet – å bli mer bevisst på relasjoner, arbeid, spill, selvtillit bekjempe vaner og self-neglect. Vår sykdom kan gi oss gave av oppmerksomhet, å bli motivator for positiv, styrking av liv og livet-hjelper endring, spesielt selvforvaltning. Det spesielle øyeblikket er nå, og denne tillatelsen-giver er du.


"Det er noe bra som kommer ut av dette. Jeg forstår meg selv mye bedre. Jeg forstår hva som er viktig for meg bedre."


Kreft er en rite av passasjen. Før kreft, mennesker undertrykke sine følelser, har følelsesmessige problemer, skjule sine følelser og følelser i en kave aktivitet, arbeid, eller narkotika og alkohol, så kontrakt kreft.


Kreft kommer i livet ditt for å holde et speil i måten du har vært å gjennomføre selv, repressing følelser kanskje, å akseptere misbruk uten å uttrykke følelser.


Det er ingen forhold i kroppen som ikke gå tilbake til normal. Noen ganger død av en nær person kan endre en persons retning i livet, og hvis virkeligheten av livet etter døden ikke er virkelig forstått, følelser og følelser av sinne og tap kan bære gjennom resten av personens livserfaring. Du vil finne mange mer positive måter å se på kreft og finne måter å bekjempe den uten kjemoterapi og kirurgi i eBok kreft gratis For livet.


Kreft betyr ikke nødvendigvis død. Du ta en god titt på deg selv, og siden du har en diagnose som sier du ikke vil leve lenge uansett, du sier. Hva pokker, jeg har ingenting å tape, jeg vil rydde opp min gjerning, og nyte min siste uker eller måneder. Og deretter du bor på. Fordi du gjorde faktisk ren livet ditt.


Lance Armstrong skrev, "vi har urealisert potensial som noen ganger bare kommer i krise. Det er et formål til lidelse. Det er ment for å forbedre oss." Dette er ikke lenger et prosjekt å utsette til du er klar. Din sykdom var din våkne samtale, og du er klar. Du har vært klar siden dagen du glemte å spørre hvem du er og hvorfor du er her. Du har blitt slå ut tusenvis av erfaringer som kan gjøre transformasjon en realitet. Hvis det ikke var for ville den enorme innsatsen du har satt inn i fornektelse, undertrykkelse og tvil, livet vært en konstant åpenbaring."


Til slutt må du tro at livet ditt er verdt å undersøke med totale lidenskap og engasjement. Det tok tusenvis av ørsmå beslutninger for å holde deg skjule.


Tar ansvar for din sykdom, kan du endre livet ditt. Sykdommen gir en mulighet til å øve serenity. Folk flest ser ikke serenity som en disiplin, men i en moderne verden, må du jobbe hardt for å håndheve stillheten og stille tid på egen hånd. Aktivitet-feeder personlighet med tilfredstillelse, og det gjør ego føler seg viktig. Stilletid, serenity og stillhet styrke ego og gjøre indre du mer spesielle. Det er en fin balanse. Besøk www.alternative-health-ebooks.com for mange gratis artikler om kreft og helbredelse kreft med naturlig metoder ved hjelp av mind-body-tilkobling.

No comments:

Post a Comment