Friday, September 28, 2012

Kosthold og livsstilendringer du kan gjøre å hindre eller kurere kreft

Jeg hadde livmor kreft i fjor sommer. Heldigvis den var etappe 1A og kirurgi tok seg av alt. Jeg trenger ikke chemo eller stråling. Jeg fortelle folk jeg hadde kreft i to uker, fordi da de fant det, jeg hadde kirurgi og ventet 6 dager det tok for "alle klare" patologi resultatene til å komme tilbake – bare 2 uker hadde gått!


Det var bare slags en blip i min sommer. Del av grunnen det var bare det var jeg er plass og i utmerket helse, og gjøre mange ting riktig. Min kreft vanligvis skjer til personer som er obese (jeg er ikke langt ifra) eller diabetikere (ikke at enten). 3Dje årsaken gjør for mye estrogen.


Hensikten med denne artikkelen er å dele noen "kreft forebygging" tips jeg har lært, fordi det er så enkelt som jeg hadde det, jeg ikke er planlegger på å få det igjen!


Jeg har alltid tatt massevis av vitaminer. Mye, jeg har nylig oppdaget, anbefales av kreft forskere å forebygge kreft eller å bekjempe det hvis du har kreft. Ta denne kombinasjonen daglig:


Beta-Carotene – 25.000 iu


Folinsyre – 400 mcg


Selen-200 mcg


Vitamin C – 3000 mg (delt)


Vitamin E – 400 iu (bremser svulst vekst og spredningen av malignancies)


Multi Vitamin


1 B-kompleks


Kalsium-1500 (delt)


NAC-600 mg


En annen kombinasjon som er litt vanskeligere er (også daglig):


A-vitamin C - mellom 3000 mg til 20.000 mg (delt)


B-50 - med hvert måltid


Klorofyll - disse greener hemme celle mutasjoner


Fordøyelseskanal enzym tabletter - 2 per måltid. De bryte mat ned for å få næring.


B12 - behandlinger eller 1000 micrgrams


Kalium


vitamin E - arbeide opptil 1000 iu


Selen - 300 mcg


Sink - 50 mg


Beta Carotene - 25.000 iu annenhver dag, opptil 100 000 Hvis du har kreft.


Jeg gjøre den første, siden jeg hadde så lett sak og am sunt, men jeg ville prøve sekundet ettall hvis jeg trengte også. A-vitamin c beløpene i andre kombinasjon lyden skremmende, men kroppen din kan håndtere den. For uke før min kirurgi og for 4 uker etter at jeg var ikke anta å livet noe jeg tok 8000 mg hver dag. Jeg helbredet mye raskere enn jeg hadde blitt fortalt å forvente.


Hvis du gjør stråling ta 3-5 tabletter Kelp hver dag


Hvis chemo - vitamin e hjelper en meget


Du bør også kutte ut rødt kjøtt og trans fett og vei tilbake på sukker, salt, brus, alkohol, fett og kunstige søtningsmidler. Fyll opp frukt, grønnsaker, bønner og spesielt:


tomater, druer, spinat, brokkoli, poteter, blomkål, kale, kinesiske sopp, løk (best raw), sitrusfrukter, gulrøtter, kål og grønne bønner.


Drikke masse grønn te, gulrot juice (det har anti kreft carotenes) og grønn juice.


Spise 100% whole-wheat pasta, hele korn brød og brun ris. Har en halv teskje av rosemary per dag, og bruke olivenolje.


Gjøre noe hver dag å de-stress og tror glad og takknemlig positive tanker. Meditere eller bruker guidet bilder bilde en sunn kropp. Matlaging sunne måltider hjemme og dele dem med familie mens du slappe av på slutten av hver dag vil også legge mye til en sunn livsstil.

No comments:

Post a Comment