Monday, March 4, 2013

Legens råd om hvordan å bekjempe og forebygge kreft

Hele min medisinske karriere har jeg støtt pasienter som er i kampen av livet mot kreft. Selv om det er ingen offentlig kjent kur for kreft, kan det være at folk ikke klarer å innse det er fortsatt bli slått. Gjennom denne artikkelen vil jeg vise deg noen enkle måter du kan redusere din forebygging og bekjempe denne ødeleggende sykdommen.


Fra hva jeg har lært gjennom medisinsk skole, er kreft hovedsakelig en gruppering av relaterte sykdommer som har å gjøre med cellulære funksjoner. Akkurat nå er det over 100 forskjellige typer kreft, og de kan påvirke alle organer i kroppen din. Kreft oppstår vanligvis når celler som ikke er normalt vokse og spres raskt. Normale celler vokse og dele og vet for å slutte å vokse. Kreftceller bare fortsette å vokse og dele ut av kontroll og dø ikke når de er ment å.


Tipsene jeg skal gi deg er for både senke potensielle risikoen og fighting kreft. Husk at det er mange andre måter, men jeg vil gi deg de som jeg føler kan hjelpe deg best.


1) Delta i rå saftpressing


Jeg har vært rå juicing for de siste 5 årene, og det er det beste jeg kan muligens gjøre for meg selv. Hver dag folk må spise mer frukt og grønnsaker, men de gjør motsatt. Det jeg ser er at de vil forbruke mer fett og oljer fra rask mat og andre. Fra hva jeg har å si på min personlige nettside, er en sunn kropp kraftigere enn det er gitt æren for. I stedet for å bekymre seg om å spise en hele apple eller noen gulrøtter, kan du kjøpe en liten juicer og sette alt inn i en, så å si. Det hjelper deg å få alle næringsstoffene og spare mye tid.


2) Forbruke mer antioksidanter


I kampen mot kreft bidra antioksidanter til å styrke ditt immunforsvar umåtelig. Folk innser ikke at immunsystemet er sterkt skadet når kreft angrep. Noen kilder til antioksidanter som du bør se nærmere på er vitaminer a til e, grønn te, sink og soya. Jeg sørge for at jeg i det minste har en kopp grønn te per dag etter en sunn frokost.


3) Forbedre deg Mental helse-Status


Tro det eller ei, når du får en sykdom tar det virkelig en toll på din mentale helse. I sin tur, påvirker senket psykisk helse staten negativt ditt immunforsvar. Det er slag av like en domino innvirkning. Mange av mine pasienter som jeg håndtere sier de elsker å gå utendørs og tilbringe tid med venner for å unngå stress. Ser på det på denne måten, jo lykkeligere du er den sunnere du blir. Rettferdig forestille seg skaden som kan gjøres til systemet ditt når du er alltid stresset ut og trist.


4) Bli masse av morsjon


Fra et medisinsk ståsted er trening svært gunstig for generelle helse. Alle av dere som leser denne artikkelen bør forstå at trening er nødvendig for å styrke ditt immunforsvar og holde kroppen fett lav. Hvis du ikke får god mosjon, vil du øke risikoen for kreft, og også øke risikoen for fedme. Jeg ser kreft, og fedme som går hånd i hånd. Mer kroppen fett du bærer rundt, jo mer stress er det på kroppen din. Dette vil gjøre mye skade på ditt immunforsvar og deretter denne faktoren vil øke risikoen for å utvikle kreft. Øvelsene jeg gjerne anbefaler mine pasienter å komme inn er løping, jogging, styrketrening og svømming.


5) Konsumere destillert vann


Helt siden jeg gjorde research på destillert vann, har jeg besluttet å permanent bytte fra kildevann. Basert på mine funn damp destillert vann er hovedsakelig ren H20. Vannet kommer fra tappekran og flaskevann spring vann inneholder mange giftstoffer og kjemikalier som spenner fra klor og fluor til magnesium. Drikking destillert vann vil faktisk hjelpe kroppen din til å bekjempe og utgivelsen giftstoffer uten byrden av håndtere nylig introdusert kjemikalier.


Total, kreft kan bli slått akkurat som mange andre "dødelige" sykdommer. Det er mange flere gode tips om kreft. Jeg håper virkelig denne informasjonen har hjulpet deg i en eller annen måte.

No comments:

Post a Comment