Sunday, December 16, 2012

En Startling faktum om å stoppe kreft tanker det første skrittet til en Kreftkur?

Det første skrittet til en Kreftkur-visste du at den viktigste å få riktig når du er diagnostisert med kreft er dine tanker? Din tenkemåte.


hvorfor?


Fordi mange mennesker tror at kreft er en dødsdom. Men det er bare ikke sant. Sikkert folk dø av kreft - det er ingen tvil.


Men har du noen gang opphøre for å vurdere at dine tanker spille en stor rolle i utfallet? Har du noen gang vurdert at dine tanker selv kan ha bidratt til din kreft?


La meg fortelle deg om hva som skjedde med meg. Et dusin år siden jeg ble diagnostisert med kreft. I år før min diagnose, holdt jeg fortalte min kone "kanskje jeg har leukemi eller noe?" Og jeg holdt si dette om og om igjen.


Så skjedde det - jeg ble diagnostisert med lymfom kreft. Vel, jeg var ganske nær var jeg? Leukemi og lymfom er begge former for blodkreft.


Så, nå er spørsmålet. Jeg ga meg selv lymfom kreft ved stadig verbalizing og gjenta den samme negative tanker? Jeg tror virkelig så. Og jeg tror mange mennesker ville være enig med meg.


Positive tanker, som kan være nøkkelen til det første skrittet til en Kreftkur?


Jeg er fortsatt i live i dag fordi jeg trodde jeg ville slå kreft. Dine tanker er svært viktig. Når du forstår hvordan ditt sinn fungerer er du bedre i stand til å endre den. Og endre det til bedre - endre det for å tjene deg.


Ditt sinn består av to deler. Det bevisste sinnet som er ditt intellekt. Og underbevissthet sinn som er den følelse delen av deg-dine følelser.


De fleste av oss ville forbinder bevisste sinn med vårt hode. Vi vil også knytte underbevissthet sinn til hodet, men dette er feil. Din underbevissthet sinn som er plassert i hver enkelt celle i kroppen din.


Din tenkemåte er svært viktig fordi det er det første skrittet til Kreftkur. Hva du synes (bevisst) virkninger på måten du føler (underbevissthet). Og hva du føler har en direkte innvirkning på kroppen din.


I år tenkte jeg jeg skulle få alvorlig syk. Jeg holdt Gjenta dette om og om igjen. Min bevisste sinn trodde tanken, og dette ble overført i min underbevissthet.


Min underbevissthet sinn deretter sett om å utføre min wishes(?!) og påvirket hver eneste celle i kroppen min-jeg manifesterte kreft.


Så, hva du tror påvirker hvordan du føler. Dette, i sin tur fører til du å gjøre eller handle på bestemte måter, eller for å få visse resultater. Enkelt sagt, påvirker hva du tror hva du får.


Hva du trenger å gjøre er å ta kontroll over dine tanker, fordi nå du forstår at hva du synes direkte påvirker hva du får. Ikke bli kontrollert av dine tanker.


Mye av det du tror kommer fra hva du mener. Mange av din tro er inngrodd-vi alle har en eksisterende trossystem som startet helt tilbake i barndommen. Hvordan?


Som barn trodde vi alt våre foreldre fortalte oss. Så vi trodde alt våre barndommen kolleger fortalte oss. Så... du får bildet.


Vi har aldri lært å stille spørsmål.


Det har vært min erfaring at de fleste av mine begrensninger var satt på meg-ikke av andre, men av meg. Meg! Ikke fordi jeg ønsket å, eller selv ment for. Men jeg bare var ikke klar over at jeg gjorde dette. Du skjønner, hvis du høre de samme tingene om og om igjen du begynne å tro dem uten spørsmål.


Så, hva du trenger å gjøre er bruk din analytisk bevisste sinn til å hjelpe du kurere kreft. Bestemme selv hva du tror. Stille spørsmål ved alt du hører – i og utenfor hodet.


Spør deg selv, om dine tanker og tro - tjener dette meg?


La meg gi deg et eksempel. Hvor ofte har du hørt deg si "Jeg kan ikke gjøre det" eller "det vil ikke arbeide for meg!"


Disse tankene tjener du? De virkelig hjelpe deg? Nei, de ikke. Som meg er dette mest sannsynlig begrensningene du har satt på deg selv. Og de ikke er basert på din virkelighet. De er et foster av en annens fantasi.


Spørsmålet alle negative tanker som du har. Spør deg selv "Gjøre disse tanker tjene meg?" Og hvis de ikke tjener deg, så spør deg selv "hva tanker ville tjene meg?"


Når du kontrollere dine tanker begynner å endre tankene dine sett og ditt liv. Erstatte negative tanker med bedre tanker, slik at du bygge en lagerbygning av tanker som tjener deg.


Bedre tanker eksisterer. Tenke på dem, og du finner dem. Hvis du ikke finner noen bedre tanker, ser du ikke hardt nok. prøv igjen.


Det er verdt innsatsen fordi du er verdt innsatsen. Start med en god tanke og begynne din egen Kreftkur i dag.

No comments:

Post a Comment