Wednesday, June 20, 2012

Loven om tiltrekning og kreft

Diskusjoner som involverer Law of Attraction eller Secret of Attraction-predominately dreie seg om penger og rikdom. Rikdom er imidlertid bare ett aspekt av livet. Helse er av større daglig bekymring til oss, er rikdom, men det synes ikke å få samme oppmerksomhet.


Law of Attraction gjelder for alle aspekter av våre liv, inkludert vår helse. Vi tiltrekke våre delstaten helse, akkurat som vi tiltrekke vår stat av rikdom. Denne attraksjon er for folk flest, vanligvis som standard. Mens vi er vanligvis cognizant av tiltrekke god helse i våre liv ved vår virksomhet og filosofier, er vi vanligvis helt uvitende om tiltrekke sykdom i våre liv. Svært få pasienter med hvem jeg har jobbet har uttalt først at de visste at de opprettet deres sykdom.


Kreft er et av områdene hvor jeg tilbringer mye tid med pasienter, familier og medisinske personell. Som jeg tenke Law of Attraction, tror jeg ofte om universell fokus på kreft. Kreft er et varmt tema. Behandling av kreft er en varm saken. Medisiner for kreft behandling er et kostbart problem. Aviser, radiostasjoner og TV-stasjoner bære regelmessig artikler og programmer om noen aspekter av kreft. Regjeringer feed mer penger til kreftforskning og behandling. Farmasøytiske selskapene utvikle dyrere medisiner for sin behandling og tjene mer og mer penger. Leger som spesialiserer seg i sin diagnose og behandling. Team som er satt opp til å arbeide med kreft pasienten og hans familie. Offentlige fora er holdt, og selv domstol slag er kjempet over én type kreft blir gitt behandling. Og forekomsten av kreft fortsetter å eskalere!


hvorfor? Hvorfor, med alle fokus på kreft og enorme mengder penger som blir brukt, forekomsten av kreft fortsette å stige? Med alle behandlinger dyrt, hvorfor folk fortsette å ha gjentakelse av sin kreft? Hvorfor vises noen familier skal magneter for sykdommen, mens andre synes å være immun?


Absolutt, jeg mener, miljøspørsmål spille en stor del i utviklingen av kreft. Genetikk spille en rolle. Livsstil, spisevaner og røyking alle spille en rolle. Men hva med Law of Attraction? Det gjør noe forklare den økende forekomsten av kreft over hele verden.


Tre trinn kreves for Law of Attraction: spør, tro og motta. Ifølge Law of Attraction, vil universet gi oss nøyaktig hva vi be om. Sender ikke oppmerksomhet som vi gir til kreft på en måte en melding til universet at vi ber om mer (ikke er forberede for det ber om det?)? Er ikke den pågående hengivenheten til virksomheten av kreft fortelle universet at vi tror vi er klar til å motta flere av det. Vi får det med åpne armer!


Jeg foreslår ikke at en person ønsker å har kreft. Heller ikke jeg foreslå at vi bør stoppe vår forskning og behandling eller våre finansiering for slikt. Det ville være tåpelig. Jeg merker at legges svært lite vekt på forebyggende arbeid. Som et samfunn, hvis vi ikke var klar til å motta kreft, ville vi ikke være tar skritt for å bli kvitt den miljømessige og offentlig forfremmede livsstilen og matvaner som vi vet bidra til kreft?


Jeg tror det lov Attraction legger en levedyktig forklaring til økende priser av kreft (i tillegg til mange andre sykdommer) i vårt samfunn. Jeg tror det gjelder både makro-nivå og individuelt nivå. Jeg forventer liten betydelig endring vil oppstå på makro-nivå og at det er opp til hver enkelt å bruke prinsippene for Law of Attraction på sitt eget liv for å beskytte seg. Jeg tror ikke våre regjeringer, industri eller store institusjoner har beste for enkelt i sitt fokus. Dermed er vi må lære å beskytte oss fra disse sykdommene med alle midler mulig.

No comments:

Post a Comment