Thursday, October 6, 2011

Den dagen jeg ble diagnostisert å ha kreft

Sikker på at du kommer til å være bekymret lære om dette nyhet. Det tok mye mot i meg å diskutere en sykdom som er så nær døden. Det ville bety slutten på alt .... Fra reiser som jeg liker mest. Fra breezing gjennom lys og lyder av Los Angeles, den iøynefallende Hong Kong-baserte signatur klær, naturen på New Zealand til duften av mitt hjem kjære hjem. Det ville bety slutten på mine søvnløse netter med chatting, og skrive attester på Friendster og andre former for brev. Det ville bety slutten av min favoritt siste tiden som er malling.It ville bety slutten på å være med min familie som bryr seg og elsker meg så mye og det ville være slutten på hengende ut med mine venner. Jeg kan ikke stå disse realitetene som snart utfolder min fremtid. Jeg er redd, men jeg vet jeg vil overleve.

Det er virkelig et faktum at jeg opprørt mange mennesker fra den tiden jeg ble født. Gitt at mitt navn er SMILE, burde jeg ha brakt smiler til folk. Likevel, jeg har vært så hard-ledet, hensynsløs og uforsonlige, og mest av alt-egoistisk. Jeg har vært så gal, oftentimes, ustadig-minded. Jeg har gjort valg basert på andres oppfatning ikke min. Jeg har vært involvert med min første kjæreste noensinne under junior året på College som jeg elsker høyt helt til denne dag. Likevel er vi nødt til å ta ulike veier og valg å gjøre livene våre verdt å leve. Min eneste trøst? Vi forble de beste venner.

På den ene siden jeg ofte lurt på hvorfor i alle mennesker var jeg den utvalgte. Jeg er fortsatt ung, aktiv og levende. Men jeg tror det synes å ha noe annet valg enn å akseptere min skjebne. Uansett grunn det var, vet jeg ikke. La meg fortelle dere alle igjen og igjen, jeg klager ikke, men ja, jeg er trist. Skulle ønske jeg kunne snu situasjonen til en lysere en, men det ville ikke være. Jeg bare ber om at folk vil huske SMILE som menneske utsatt for alle uoverensstemmelser. La minnene mine opphold hos dere alle ....

"JAE SMILE, våkn opp!" Ropte Joseph, min yngre bror. Oh my godhet! Det var bare en dårlig drøm! En drøm som lærte meg ikke bare leksjoner, men åpenbaringer. Hele tiden tenkte jeg at jeg dø med kreft, men det var min sjel og hjerte som er døende. Hva en vekker! Bedre tørke tårene bort nå mine venner for SMILE er fortsatt rundt. Men, jeg håper denne gangen en bedre en.

No comments:

Post a Comment